Loading...
FAQ2024-04-23T12:13:29+02:00

Najczęściej zadawane pytania

Czy jest dostępne specjalne menu dla sportowców?2024-04-23T12:09:52+02:00

Tak.  Restauracja Gospoda jest częścią Hotelu Tenis posiada w swojej ofercie dla sportowców.

Czy w hotelowych pokojach są łazienki?2024-04-23T12:10:12+02:00

Tak. Noclegi w Hotelu Tenis mają łazienki.

Jaki jest wkład własny w zamian za członkostwo w Klubie Tenisa?2024-04-23T12:08:45+02:00

Wkład własny to pomoc przy osbłudze kortów, organizacji turniejów, w Restauracji Gospoda i w Hotelu Tenis. Jednym słowem przy wszystkim co oferuje Klub Tenisa i w zależności od potrzeby.

Regulamin hotelu

Właściciel Hotelu TENIS wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych gości.

Wszelkie zamówienia, zastrzeżenia, uwagi, prośby lub wnioski należy zgłaszać w recepcji osobiście lub telefonicznie pod numerami 77 427 08 40 lub 508 064 778.

§ 1

1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14.00, a kończy dnia następnego o godz. 12.00
2. Jeżeli gość nie określi czasu pobytu wynajmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

§ 2

1. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
2. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi.

§ 3

1. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet w sytuacji jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.
2. Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 8.00 najpóźniej do godz. 22.00.
3. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy. Wyrządził szkodę w mieniu hotelowym lub mieniu innych gości. Wyrządził szkodę na osobie innego gościa, pracownika hotelu lub innych osób przebywających w hotelu. Zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie hotelu.

§ 4

1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji.
2. Hotel ma obowiązek zapewnić:

  • warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa,
  • bezpiecznego pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o gościu,
  • profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu,
  • sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie,
  • sprawną pod względem technicznym usługę; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, hotel dołoży starań, aby – w miarę posiadanych możliwości
  • zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.

§ 5

Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:

  • udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
  • budzenie o oznaczonej godzinie,
  • depozytu pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu gościa w hotelu. Hotel może odmówić przyjęcia do depozytu pieniędzy lub przedmiotów, których wartość przekracza 10 krotność wartość usługi,
  • przechowywanie bagażu; hotel może odmówić przyjęcia na przechowanie bagażu w terminach innych niż daty pobytu gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego.

§ 6

Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wartościowych pozostawionych w pokoju hotelowym, a nie oddanych do depozytu.

§ 7

1. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00 .
2. Zachowanie gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócić spokojnego pobytu innych gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.

§ 8

1. Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i okien, wyłączenie urządzeń elektrycznych oraz wody.
2. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.

§ 9

Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym mogą zostać odesłane na życzenie gościa pod wskazany adres. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa przedmioty przez 3 miesiące.

§ 10

1. W hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia. W pokojach i na korytarzach znajdują się czujniki dymu, uruchamiające alarm przeciwpożarowy.
2. Za nieprzestrzeganie zakazu palenia hotel obciąży gości karą w wysokości równej cenie najmowanego pokoju.

§ 11

Śniadania hotelowe wydawane są od wtorku do piątku w godz. 07.00 – 10.00, a w pozostałe dni tygodnia i święta w godz. 08.00 – 10.00.

Aktualny cennik pokoi hotelowych znajduje się w recepcji oraz w zakładce CENNIK.

Hotel regulations

The owner of Hotel TENIS will highly appreciate your co-operation in terms of respecting this statute which is intended to ensure peaceful and safe stay for our Guests.

All the orders, reservations, comments or requests ought to be reported personally to the Reception or by telephone on 77 427 08 40 or 508 064 778.

§ 1

1. Rooms in the Hotel are rented for a number of nights. Guests can check in from 2 p.m. and check out before 12 a.m. the next day.
2. In case a Guest does not state the length of intended stay, it is assumed the room is rented for one night (24h).

§ 2

1. If a Guest wants to prolong the stay, he/she should report it to the Reception by 10 a.m. the day of departure.
2. The Hotel will consider the request only when rooms are available.

§ 3

1. The Guest cannot release the room to other person even in case the reservation period has not expired.
2. People who are not checked in can stay in the Hotel room from 8 a.m. to 10 p.m.
3. The Hotel can refuse to accept a Guest who significantly infringed the statute during last stay, caused damage to the Hotel or other Guests’ property, caused injury to other Guest, Employee or people staying at the Hotel, disturbed Guests’ calm stay or functioning of the Hotel.

§ 4

1. The Hotel provides services in accordance with its category and standard. In case of any objections to the quality of service, the Guest is requested to report concerns to the Reception as soon as possible.
2. The Hotel is obliged to provide:

  • conditions to full and unfettered leisure;
  • safe stay, including confidentiality of information about the Guest;
  • professional and polite service as regards all services provided by the Hotel;
  • room cleaning and all necessary repairs during Guest’s absence; in case of Guest’s presence only when he/she wishes;
  • technically efficient service; in case of any defects that cannot be remedied, the Hotel spares no efforts to offer, if possible, a change of room or to otherwise ease the discomfort caused to the Guest.

§ 5

On Guest’s request, the Hotel can offer the following services for free:

  • providing information about the stay or travel;
  • waking up at fixed time;
  • deposit of money or valuable items during Guest’s stay; the Hotel can refuse to deposit money or items which value exceeds 10 times the value of service;
  • luggage storage; the Hotel can refuse to accept a luggage to be kept during other dates than Guest’s stay or in case it does not have personal luggage characteristics.

§ 6

The Hotel does not take responsibility for the loss or damage of valuable items left in the Hotel room and not given to deposit.

§ 7

1. Nighttime silence starts at 10 p.m. and ends at 7 a.m.
2. Behavior of Guests and other people using Hotel service should not disturb the peace of other Guests’ stay. The Hotel may refuse a further provision of services to a person who infringes this rule.

§ 8

1. Every time the Guest leaves the room, he/she should make sure the doors and windows are locked and electric devices as well as water are turned off.
2. Guests take financial responsibility for all damages or destruction to the Hotel equipment or technical devices which has been caused by the Guest or by visiting people.
3. For the reasons of fire safety, it is forbidden to use in the room heaters, electric irons and other similar items which are not parts of room equipment.

§ 9

Personal property left in the room by a departing Guest can be send to the address specified by the Guest. In case such instruction is not given, the Hotel stores the property for a period of 3 months.

§ 10

1. Smoking in the Hotel is strictly forbidden. There are smoke sensors installed in rooms and corridors which start fire alarm.
2. For the infringement of this rule, the Hotel charges the Guest with a penalty equal to the price of a rented room.

§ 11

Breakfasts are served from Tuesday to Friday from 7 to 10 a.m. On other days and holidays from 8 to 10 a.m.

The current price list for hotel rooms is at the reception and under the tab: CENNIK

Restaurant is open from Tuesday to Friday from 7 a.m. to 9 p.m.
On other days and holidays from 8 a.m.to 9 p.m., The Bar is open daily until 10 p.m.

Przejdź do góry